Uusi askartelutarvikkeiden säilytysideablogi on avattu, ja xing pyysi minua suunnittelemaan bloginapin. Olin imarreltu ja otin tehtävän mielelläni vastaan. Tämmöinen tuli:

Askartelutila

Lisäksi maikko muisti minua kivoilla tunnustuksilla - en jaa nyt eteenpäin, kun useimmat suosikeistani ovat jo saaneet nämä:

The Versatile BloggerStylish Blogger Award

Tunnustuksessa kuuluu kertoa itsestään 7 asiaa. Pidän ne tällä kertaa askarteluun liittyvinä:

  1. En ole yhtään tyytyväinen askartelutarvikkeitteni järjestykseen, niitä on kaapeissa ympäri taloa.
  2. Digitarvikkeeni sen sijaan ovat kohtuullisen toimivassa järjestyksessä.
  3. Tämä varmaan tulee harvalle yllätyksenä, mutta sanottakoon se silti: Olen viivotinskräppääjä. Mittaan lähes kaiken ja tykkään kun asiat ovat suorassa.
  4. Olen digiskräpännyt aktiivisesti viiden vuoden ajan.
  5. En tiedä, miksi hurahdin nelisen vuotta sitten myös paperiaskarteluun. Jostain syystä rupesin seuraamaan suomalaisia askartelufoorumeita ja ihastuin ihmisten tuotoksiin.
  6. Olen käynyt yli 20 skräppäykseen tai kortteiluun liittyvää online-kurssia.
  7. Minusta on tosi hienoa, että Suomessa on nykyään aktiivinen askartelijayhteisö ja paljon askartelutapaamisia. Olen innolla menossa mukana!

Hyvää ystävänpäivää <3