Viikonloppuna syntyi tämäkin digisivu lempisuunnittelijani (+ muutaman muun) tuotteilla.

Samixii

Tarvikkeet: pakit Vintage Teapot, Vintage Cupcake ja Winged Things / Nicole Young, kirjaimet Shabby Love ja Tiny Typewriter / Nicole Young, Oldies 01 -templaatti / Jeanet Almhøj, ompeleet / Natali ja Syrin, rei'itys Celebrating You / Katie Pertiet, Typical Writer -fontti.

One Lovely Blog Award

Olen saanut tämän tunnustuksen Paulalta ja Emiltä, kiitos kaunis! Tunnustukseen kuuluu kolme tehtävää:

  1. Kerro linkin kera blogissasi, keneltä sait tunnustuksen
  2. Kerro itsestäsi seitsemän faktaa
  3. Lahjoita tunnustus eteenpäin 15 blogille/bloggaajalle
Rikon sääntöä 3, koska niin moni on jo saanut tämän, mutta alla kuitenkin ne seitsemän asiaa minusta.
  1. Minulla on kierot etusormet - kun ne laittaa vierekkäin, ne koskettavat toisiaan vain toiseen niveleen asti.
  2. Pienenä minulla oli mielikuvitusystävänä Seitsemän veljeksen Eero.
  3. Asun mielestäni Suomen parhaalla paikalla.
  4. Tein ensimmäisen kotisivuni (ja aloin leikkiä PSP:llä) vuonna 1997.
  5. Minulla ei ole älypuhelinta, mutta haaveilen sellaisesta.
  6. Olen Pasila-sarjan Pekka Routalemmen sielunsisar. Jännä luonnehdinta!
  7. Minulla on hyvä arpaonni. Viimeksi voitin BasicGreyn Picadilly-kokoelman Shimellen blogista.