Pikainen synttärikortti tarpeeseen. Kuvakin on pikainen räpsy, mutta kaipa tuosta selvän saa. Joku on taas shoppaillut Jessica Spraguen One Buck Wednesdayssä...

Onnea

Tarvikkeet: luonnos / Mojo Monday, Salt Air -paperit ja -koristeet / Cosmo Cricket, Lobster-fontti. Tein yhdestä paperista kuultopaperia vähentämällä kuvatason Fill Opacityä (pelkän Opacityn vähentäminen olisi vaalentanut myös paperin varjoa).

Sain Riikalta tämän blogitunnustuksen - kiitos! :)

A blog with substance

En nyt jaa tätä eteenpäin, kun on käynyt jo niin monella, mutta tunnustukseen liittyvän haasteen mukaisesti kerron 8 satunnaista asiaa itsestäni:

  1. Juuri nyt elämäni on tosi kiireistä mutta myös oikein kivaa.
  2. Kävin viikonloppuna Belgiassa skräppäystapahtumassa hyvässä seurassa, siitä lisää piakkoin.
  3. Olen aina inhonnut kahvia, mutta nykyään olen ruvennut tykkäämään kahvinmakuisista karkeista (salmiakki on silti ykkönen).
  4. Luonto on minulle hyvin tärkeä, mutta asun silti mieluiten kaupungin keskustassa.
  5. Otin tänään 156 kuvaa.
  6. Olen hyttysenpistoille allergisempi kuin ihmiset keskimäärin ja saan niistä aina pitkäksi aikaa valtavia kutisevia paukamia.
  7. Rakastan nepalilaista ruokaa, vaikka ennen olin sitä mieltä että se maistuu liian jouluiselta.
  8. Käytän askarteluideoiden tallentamiseen Pinterestiä - tykkään!